så var helgen över, and what a weekend it was!

Nu har det varit ännu en av dessa galet upptagna helger. Onsdag så firar vi första födelsedagen för veckan. hm. lite blandat häng och outcomes med insikten att en viss dude är en ohjälplig douche, tråkigt nog var hans vänner lika hemska och han är med födelsedagsbarnet och tillika min vän. Tror bestämt att jag gnällde duktigt över det förut.

Torsdagen drar vi till Milwaukee och The Killers koncert. feting nice är en bra sammanfattning. Övrig så blev jag kallad en häst av nån snubbe på gatan.. jag springer för att det är kallt och killen ropar "look at that thouroughbred!" alltså, fullblod är ju fina hästar men ärligt talat, en häst? ska man ge en tjej en komplimang så är det inte rekommenderat att likna henne vid en häst,  det går inte hem och jag är ändå en hästnörd  som tycker att pållar  är det finaste som finns.

 Fredagen är det födelsedags fest nr 2 i viking huset. Som alltid fullt med folk och som tur är denna gång ganska drama fritt. fredagen övergår i lördag som betyder mifflin, usa's största blockparty och vi festar från 9 på morgonen. Hela mifflin street  full av folk och galenskaper. Har nog aldrig sett så många arresteringar på så kort tid. På kvällen drar vi till ett leather and lace party. Mina boots åker på tillsammans med en matchande korsett och pleader pants. sexigt värre :D så många extrema outfits har jag aldrig sett, folk i kedjor, bärandes på piskor och dominor i lack och läder.  Jag trivdes som fisken i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0