dididodididaaa

så var man ilurad shots, vin och annat konstigt första gången på över en månad. Kanske lite full =) och emotionell.

faan, jag och mina roomates vi har haft våra duster-... och drama queen som jag är ibland på fritiden så är det lätt att fokusera på dem.. men fan vad jag älskar dem!!! finnarna och amerikanen som flytta in i nov. Vi har haft så jävla skoj och även om alla inte är såna jag skulle rekommendera för mina vänner att datea så är det ändå en egen form av love. It is amazing som vi säger.

Middag med lite gamla vikingar.- en av dem  är kvar på efterfest med oss, han följde även med till krogen. Det är bevis på vilken typ av människor vi vikingar  är när 60 åringarna är med och festar till halv fyra på morgonen :D

imorgon camping och söndag disturbed :D

fan vad jag kommer sakna madison, samtidigt som jag ser fram emot att komma hem i vissa viktiga aspekter so2í75m jag vet kommer ge  mig en form av lugn som jag inte finner  här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0