what happens on a road trip stays on a road trip...

or not!

nu har jag äntligen smält mardi gras tillräckligt för att återberätta =) men... jag kommer faktiskt cencurera mig själv litegrann... den här gången..

Måndag startar vi ifrån vikinghuset och börjar den långa resan ner mot new orleans... inte mycket att säga om den... Vi turas om och köra och jag tvingar de andra att kort formulera sina förväntningar... En hoppas på att det inte blir som det brukar; att alla andra får pussy utom han. En annan vill bli av med G- prefixet föra hans namn som vi har lagt dit... den tredje är beige och hoppas allmänt på en galen vecka... jag satsar på att slå rekord i mängden insamlade halsband.

Vi når fram till new orleans tisdag morgon... innan man kommer till staden så korsar vi missisippi river och kör sedan ca 20 km genom the marshlands... bara sumpmark och döda träd så långt ögat nådde.

Snabbspolat framåt, vi har hittat hotellet och bytt om... jag har mina jeans hotpants och vita stövlar och en sminkning som heter duga... Folk stirrar på mig som fan.... trodde jag skulle passa in i crowden... men tydligen stack jag ut ganska odentligt.. wieeee! fun! till en början... Människor kommer fram och vill ta kort tillsammans med mig för jag är det längsta i tjejväg de sett... För er som inte vet så handlar mycket av mardi gras om att tjejjerna flashar folk för att få beads... well jag behövde inte flasha :D Bootsen gjorde jobbet åt mig.. :D

vi ser alla möjliga kostymer och roliga människor... Mitt i allt står det predikare som ska försöka rädda oss från synderna vi förmodligen kommer begå allteftersom dagen lider mot kväll.
efter ett tag hittade vi ett ställe där de gjorde kroppsmålningar... vilket är sjuuukt coolt om man frågar mig! Och eftersom mardi gras är mardi gras och eftersom jag var helt nykter och därför väldigt benägen att hitta på knäppa saker (ja jag var verkligen nykter... blir liksom lite mindre galen när jag är full) så skulle ottilia ha en kroppsmålning! Väntetiden var några timmar så jag tog en nummerlapp och "övade" genom att bara gå omkring i några kilo halsband på överkroppen... :D Lite nervös var jag för enligt mig så har jag inte den snyggaste kroppen.. Men en kroppsmålning känns liksom inte som att man är helt topless... Målningen belv hur fin som helst btw =) 

nu är det dags för mig att dra till skolan.. =) fortsättning följer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0