Skrivarmode

Just nu är jag i ett sånt där skrivarmode. När jag bara älskar ljudet och känslan av hur fingrarna knappar på tangentbordet och orden bara flyter fram... haha nu tänkte jag för mycket på just hur det lät och kändes så det där flytet kom inte riktigt... men det kommer snart. Som det alltid gör när jag misshandlar allt va grammatik och språk heter, missbrukar punkter när jag funderar på vad jag ska säga härnäst. Någon duschar med musiken på högsta volym och jag hör de andra vandra omkring i huset... det är ljud i det här stora huset som annars kan vara så tyst.
Jag är lagom trött för att skriva, tänkte först skriva om mardi gras men det får bli en annan dag. Just nu är det bara jag, mina tankar och reflektioner. Lite smått tånorsaktigt såsom tankarna vandrade när jag gick i gymnasiet. Såsom de även vandrar nu även om det inte är lika ofta. Jag känner mig gammal. Det har jag alltid gjort på något vis. Jag har nog alltid varit lite lillgammal av mig. Kanske är det det som får mig att sprudla i barnslighet emellanåt. Barnslighet och tonårs -viktighetism eller vad man nu skulle kunna kalla det. När nuet, känslorna och vad som pågår runtomkring en är så otroligt viktigt att man bara kan dö även om man vet att morgondagen för med sig nya fokuseringspunkter oavsett om morgondagen verkligen är nästföljande gryning eller nästföljande år.

ska ut ikväll, ska bli kul att gå ut med lite tjejjer igen. För ärligt talat så är det inte så kul att gå ut med killarna för många gånger i rad även om jag är duktig på att roa mig själv. De är ju mest ute efter att ragga på tjejjer, vilket är kul i lagoma mängder. Jag är oftast ute efter att dansa - helst utan att behöva undvika en massa slemmiga killar. det tråkiga down south verkar dock vara att killar tror att tjejjer finns till för att vara deras leksaker. Bara för att jag dansar som jag gör och för att jag klär mig som jag gör (inte ens särskils slampigt, hotpants och en t-shirt... ibland kombinerat med knähöga stövlar iof men inte alltid) så verkar de tro att jag bara längtar efter att någon ska försöka taffsa på min röv eller bara allmänt försöka limma på mig... NEJ tack!  Det är repulsive och slemmigt och oattraktivt och allt sånt där. Och det blir lite värre när de inte ger sig och man inte har någon vän att tillgå för räddning.... (ja alltså egentligen så hatar jag när tjejjer bara försöker undvika stackars killar som försöker visa intresse, en snäll men ärlig diss är alltid att föredra.... dock så anser jag att alla inklusive mig har rätt att försöka gömma sig bakom en vän när den snälla men vänliga dissen inte fungerar)
tur att man alltid kan hitta lite trevliga tjejjer på kogen också, men det är ändå inte samma sak som att gå ut med ett gäng tjejpolare =) girls night out kommer alltid ha sin charm.

Appropå det... klockan tickar... vad ska jag ha på mig?!!!  tror att det blir vita jeansen... kanske den super uringade svarta toppen... hm.. svarta stövlar på det... får nog duga for tonight... kanske blir det latex-tajtsen...  låter som att jag har en hyffsat plan i alla fall... nu måste jag försöka sno till mig duschen innan nästa person tar den =) ciao och pusss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0