roadtrip del 2

so vart var vi,,, jo.. ottilia hoppade lite utanför comfort zonen och tyckte det var en urbra ide att skaffa en bodypainting... gave hela trasslet med halsband till en av killarna och bad att han skulle ha på sig dem.... (de andra två drog för övrigt iväg för att knulla med någon cougar... vilket slutade i att de var borta några timmar men fick inget ligg) well ,,., som resultat så gick folk fram och sa att hans flickvän var Amazing! (wiieee !! har jag sagt att jag är en komplimang-hora?) han blev lite tjurig dock... "she is not my gf, I'm the most available man on the planet"

Senare på kvällen började vi dra oss hemåt... planen var att vi skulle ta en kort nap men det var bara två av oss som vaknade och orkade gå ut igen,.,, jag var en av de som sov..

Onsdagen tog vi det lugnt... käkade lite aligator och kollade runt i new orleans.. på kvällen gick vi ut men det var ganska lamt... jag var dock överlycklig som hittade en "bull" rodeo ftw!!!! wieeee! så var min kväll gjord... :P tyckte jag klarade mig ganska länge faktiskt :D

och fortfarande inget ligg för pojkarna... tur det eftersom vi delade hotellrum... :P

torsdagen åkte vi ut till delta-området och gick på aligatorspaning... såg väl en 15 aligatorer av olika storlekar... varav en liten typ 30cm som jag ville ta med mig hem.. men jag tror inte det hade blivit så poppis.
torsdag kväll når vi baton rouge en collegetown i louisianna
efter att ha kollat runt lite så hittar vi tigerland... ett område med en himla massa barer som var fulla av söta tjejjer som var alltemellan 18-21.. tydligen så fick artonåringarna komma in i baren men de fick inte köpa alkohol,,, vilket de lätt ordnade ändå.. men som sagt.. meatmarket för pojkarna så vi bestämde oss för att stanna till fredag natt.. :P
Det  var några riktigt snygga tjejjer.. speciellt en.. och hon gjorde mig nästan deprimerad... hon visade ingen personlighet utan spelade bara söt och oskyldig och stod mest och såg förvånad ut när killarna raggade på henne... ibland drog hon en line eller betedde sig som att "blää jag tycker det är lite obehagligt att du raggar på mig" när hon i själva verket tyckte det var hur kul som helst. det är så sorgligt när någon kan växa upp till att vara så osocial bara för att folk hela tiden söker deras uppmärksamhet p.g.a utseendet och deblir därför omringade med folk oavsett om de är tråkiga som höns eller roliga som apor... när hon blir gammal och ful så kommer hon inte ha något som ger henne vänner om hon inte lärt sig att vara social tills dess... eller om hon flyttar någonstans där skönhet som hennes inte är lika ovanlig... där folk knappt kan klä eller sminka sig vettigt blir en söt tjej med fin kropp, och som kan klä och sminka sig, värst modellen...
lol... de fulare tjejjerna visade fort sina sanna färger när pojkarna kallade hb 10an för ridiculous... de stämde fort in.. "yea she is really stupid" tråkigt nog så tvivlar jag inte.... jag blir också lätt väldigt tråkig och otrevlig om jag spelar på mitt utseende för mycket när jag går ut...

Fredagen var likadan... vi chillade på campus och gick ut på kvällen... jag och mina boots rockade som vanligt... När vi skulle hem sen på kvällen så stannade vi på en bensinmack och en jätte till kille försökte ragga upp mig... "how ya doin?" gaaaaaah,.. sällan jag känner mig liten i förhållande till någon! Snubben var en dm längre än mig och hans armar var nästan lika tjocka som mina ben.. Om man frågar mig så ska killar inte vara muskelberg... det är inte attraktivt... och jävlar vad intimidating han var.. som sagt... jag är nog lite chockad över att känna mig så liten och svag i förhållande till någon.... jag är ju ganska svag egentligen och de flesta skulle kunna brotta ner mig... men när man är i närheten av ett muskelberg med hip-hop kläder tatueringar och scarification så är faktumet att jag inte skulle ha en chans oerhört påträngande... t.o.m killarna tyckte han var läskig...

oh well.. vi nästan springer in i bilen och påbörjar färden hemmåt.. jag börjar köra eftersom jag var nykter,,, sen turas vi om... när vi stannar och byter förare en gång så kommer polisen förbi... "shit shit shit!" man får ju inte ligga och sova i bilen som vi gjorde... men vi hade tur... han vevar ner rutan och frågar om vi hade nåt problem... jag säger thank you sir but we're just changing drivers... och han åkte iväg... ibland önskar man att polisen här inte var fullt så hjälpsam..

17:00 lördag em kommer vi fram till madison... perfekt tid för att packa upp käka middag och gå ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0