crazy ass weekend

temat för helgen kan lugnt kallas för gay.... vi drog till iQ night där de tar in dj's från NY och andra roliga ställen =) skön musik och roliga människor =) pratade lite med en kille som hade en rook-piercing vilket jag precis har skaffat.. en stund senare hör jag han och hans polare säga lets go and get laid bakom min rygg... jag vänder mig om och säger thats a good thing to say! .. direkt kommer försvarret och snubben säger we are not gay.... Dude... ser jag ut som en kille? och om jag nu skulle vara en dude så var det ändå bara en random kommentar..

pratar senare med en tjej som var intresserad av sverige.. vi snackar ett tag tills en kille kommer fram... hon går till toaletterna och det första killen börjar snacka om är hur länge de varit tillsammans och hur bra de har det.. jag blev först helt ställd av hans beteende som verkade inte så lite försvarande... sen kom jag på... gay-night... I get it :P nog första gången som en kille sett mig som ett hot.. oh well...

 lördagen var planen att jag skulle ut med allsion men ta det lugnt... människan lyckas dock alltid supa mig under bordet.. gaaah! fishbowl är ingen bra ide precis innan stängningsdags... men så blev det... sen ringde tash och undrade om jag ville med på efterfest... Allison hade redan dragit hem så jag tyckte det var en bra ide... tash hämtar upp mig och vi svänger föribi viking huset för att plocka upp en flaska vin... kalasfull som jag är så tappar jag flaskan så fort vi kommer fram till tash... men men... lägenheten är full av lesbos och vi bestämmer oss för att dra ner till polen som finns i källaren i byggnaden :D Poolparty 4 på morgonen var inte helt fel =) hmm.. kom nog i säng runt 6 tiden... vi sov alla i en hög på golvet :P
 vaknar nästa morgon och får som tur är skjuts hem av en av tjejjerna... omg... sexigare bil får man leta efter... hon har gjort om precis allt och motorn låter helt underbart... stereon som hon byggt in var inte heller fel.... Vill ha!!! :D slappat och tagit igen mig under dagarna.... och imorgon bär det av till vegas! so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0