tillbaka i staterna

Har ju tagit ett uppehall under julen nar jag har varit hemma och halsat pa.
Dels sa har det inte hant sa mycket omvalvande saker plus att jag har prioriterat att vara med the loved ones hellre an att knappra pa en dator.
Att norda sig med zelda raknas inte :P inte heller att sla min Eka pa wii golf =)

nu ar jag dock ha igen. Resan gick alldeles for fort. Det kandes som att sa lange jag reste sa var det inte pa riktigt att jag skulle aka hit igen. Och ja- kalla mig dum eller toffel som har blandade kanslor infor en till termin har i usa som jag far uppleva pa ett bananskal med hyra och tuition betalt av ett stipendie, men nar det ocksa betyder att jag maste vara ifran the love of my life sa lange sa ar det blandade kanslor.

Gardagen var tuff da jag knappt sovit nagot och var trott fran somnloshet och den trots allt langa resan. Jag gick omkring med en lugn yta men kande mig bitvis totalt miserabel. Sadar att man vet att om nagot litet hander sa brister dammen och man bryter ihop i nagon form av kanslokaos. Jag ville bara gomma mig och sova. 

Men, mina forelasningar hittils har varit underbara. Jag kanner motivation infor att plugga, trana och vara serios. Psykologilararen var helt underbar och oppnade forelasningen genom att spela Beetles- Here comes the sun.

Ikvall blir det fodelsedags firande for en van... hoppas jag kan halla mig vaken =P annars ar det lugnt for tillfallet. Har mest fokus pa att komma over jetlagen och forsoka ta mig an projektet att packa upp min vaska =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0