just smack 'em up a bit!

kortis inlägg... ska till skolan snart... men! igår var jag på strip-dance -kurs! Huuuuur kul som helst... Vi jobbade med poles och lapdances... skönaste tjejjen någonsin som ledde kursen... Tydligen så handlar de mesta lapdances om att "smack 'em up a lil' bit"  med tuttarna förstås ;) Tydligen ska man akta sig för att skaka för mycket om killen har stubb.... It hurts!!! så killar... om ni går på strip-klub... var välrakade =)  Synd bara att mina boobies är lite mindre än snittet.det såg ut som att det skulle kunna vara kul att bitch-slap'a någon med tutten... .. =/ men som hon sa... det brukar funka ändå =)

vi körde lite floor moves och pole-tricks... sjuuukt skoj!  men för att kirra vissa så måste jag jobba på mina abs om min flexibilitet som jag trodde var helt ok överrörlig som jag är... jämfört med den här tjejjen... its nothing.

well I know what I'm gonna do for the rest of the semester :D

annars då? SLIPKNOT IKVÄLL  yeeeeeeah!

men först skolan... ciao!

Kommentarer
Postat av: Stora stor

Okay, so when I get over there (cause oh, yes I'm coming!) we're doing this! You've got no coice but to take me there missy! ( =



Det finns för övrigt en burleks dansgrupp som tydligen har workshops lite då och då här i sthlm. Vi Pratar nipple-tofsar, silkeshandskar och piskor, hela köret. Har kollat lite på det... vad säger du om att göra det i sommar??

2009-01-28 @ 10:45:28
Postat av: Stora stor

.. and that's supposed to say choice and burlesque, but I'm sure you got that.

2009-01-28 @ 10:46:44
Postat av: Ottilia

haha I got it ;)



and o yes we're doing it... silkeshandskar och piskor ? sounds like lots and lots of fun :D

2009-01-30 @ 03:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0