utgång

Jag och Allison drog ut på stan för en eller två drinkar var tanken... men nej... det blev 5 drinkar och två shots som smakade som turkiskt te... yum yum =)
Första baren så var det vi, en tjej som var på en dejt och en tjej som pratade i mobilen hela tiden... och killar... Vi var de enda som hade roligare kläder än collegetröjor..   När vi gick så försökte bartendern få oss att stanna " but common =) you're the only girls here"

men nej... vidare till kk som var fullt av frats och sorority gals. ett helt ok dansgolv och roliga människor... alltså.. hatar att generalisera men dansar man med en afro-amerikan så får man verkligen dansa =) ssååå jävla kul i jämförelse med de killar som bara försöker limma på en.. då blir det ett nejtack bye bye...

som sagt... kul kväll.... och jag har upptäck att jag har träffat ännu en människa som är otroligt lik mig... helt underbart.... och har hon tur så får hon ett internship i frankrike... yaaaay!


här är outfitten för kvällen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0