sugar daddy

So party onsdag -fredag... mycket bra =)

Allison är verkligen en awesome tjej =) helt underbar..

Igår gick vi till crave med hennes sorority chixs och vi träffade sugar daddy... allison hade nämnt honom förut; creeper who loves to buy us drinks..

Well he did... vi beställde drinkar som han direkt sa att han betalade... sen var det ingen hejd på honom.. shots, drinkar och mer shots.. Sugardaddy är runt 40 och tycker helt enkelt om att ha snygga tjejjer runt sig.. han är trevlig, raggar inte utan är bara social... dock så var det lite muppig situation - jag som knappt låter någon köpa mig en drink..

på ett sätt kan jag dock förstå honom.. om jag hade den ekonomin så skulle jag nog också bjuda allt och alla på saker hit och dit.. varför inte liksom ? samtidigt som situationen ändå känns lite konstig och jag är inte säker på om jag skulle vilja träffa honom utan att ha vännerna i närheten..

jag och allison gick vidare och hade en lagom lugn kväll... avslut på en cigarr bar, rött vin och en fin cigarr... niiiiice =)

ikväll blir det lord of the rings =) även om sugar daddy ville skämma bort oss... parta 3 dagar i rad räcker gott för mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0