Mötley Crüe! - och learning what sorority chicks do

Lördagen var som sagt Mötley Crüe... Awesome som fan!... (har nog blivit beroende av ordet awesome... maybe cause everything is awesome right now )

Ni hade nosebleed platser, jag och allison.. men vi lyckades sneaka ner till golvet ändå =) efter två timmar kom de som hade platserna så vi fick dra oss en bit upp... men kunde ändå vara gnaska nära scenen...

Spelningen var hur bra som helst! Både Allison och jag var överens om att den var en av de bästa vi varit på... Var sjukt intense då de emellanåt visade bilder på heavy bondage, mixat med krigsbilder och politiska bilder.  På scen så hoppade vince runt och röjde som en duracell-kanin. Mick Mars var mystisk i sin hatt och stod stilla och cool med ena foten på en av förstärkarna... Nikki Six körde klassisk rocker stil och Tommy Lee var lite av en pajjas. En jävligt cool pajjas. -with a fashion sense.

Förbanden Theory of a Deadman och Haldol var också bra... jag har fått två nya band tillagda till min lista av favoriter =)

Outfiten vart samma svarta leggings som på festen i fredags, en lång vit top och svart väst. En make som hette duga i svart och rött och en mini-mohak som skapades med en himla massa små flätor på sidorna och en jävla massa hårsprej för håret mitt på huvudet... mohaken blev ungefär 1 dm hög hela vägen från panna till nacke :D

Eftersom vi inte hade några jackor med oss så sprang vi när koncerten var över och klarade oss förbi det äckligt långa köerna som skapas.. Mötte upp med min house-mate Aaron på en bar, hängde där ett tag och hade sedan a-bar i huset.. ännu en natt där vi inte somnade förrän 4 tiden. Dock så vart det sent mycket för att när jag och allison klätt av oss till bh och trosor och dragit på oss varsin t-shirt att sova i så säger aaron godnatt och klagar på oss för att vi inte kan stå i hallen halvnakna och att det är evil... Allison börjar direkt teasa honom... "why not? shall I tuck you in?" ."of course I will tuck you in, I'll tuck you in like a baby"  Aaron ser ut som att han ser en vålnad och vi tar det som en invite till att tuck him in... En ryggmassage lurar ner honom på sängen och vi försöker distrahera honom så att allison kan stoppa om honom like a baby, precis som hon lovat..  vilket går ganska bra tills aaron börjar försöka förhandla med skvaller för att vi ska stanna och sova i hans säng... det underbara med aaron är att han är oskyldig som en... ja... jag vet inte vad =)... Iaf.. Vi är hårda förhandlare och allt slutade med att vi stoppade om honom och gick och la oss i min säng - efter att ha fått reda på att hans gossip inte var värt att förhandla om :P .. slutet gott allting gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0