House party!

receptet för kvällen var en keg, 210 burkar öl, ca 10 liter alcohol och ca 150 jello shots. Tänk old school och ni har en fair bild av hur fredagskvällen var..

det droppade vatten från taket efter att någon spytt o toan på övervåningen och skapat översvämning. Någon annan sparkade sönde glasdörren och den andra toaletten var halvt trashad. plus en stol som gick sönder..

well kvällen var.. hm.. awkward..

jag brukar vara duktig på att vara rättfram när det gäller att dissa... I alla fall om man frågar mig... kanske inte om man frågar andra. Men ibland så misslyckas jag ganska rejält.

För att förstå så borde man gå tillbaka till hösten. Då jag hade teater med mr marty och träffade polacken vid olika fester.  Mr Marty och jag snackade lite till och från på lektionerna men var enligt min uppfattning endast vänner. Mr Marty visste dessutom att jag hade bf. Det gjorde polacken också och vi kände varandra mest genom att vi var på samma fester där vi pratat mycket... men ändå på ett strikt kompis-plan.... som tydligen inte var så strikt.
Secondly så får vi gå tillbaka till torsdagen då jag och my beloved Söt gick ut... Han bjöd även in sin straighta kill-kompis som han försökte para ihop mig med... samma torsdag som vi gick till gay-baren.

well intet ont anande så fann jag mig på fredagen på ett party där jag var en av värdarna och tre gäster som alla tydligen hade personliga förhoppningar på att bryta vänskaps-stämpeln som fanns mellan mig och dem. Ni tjejjer vet hur jobbigt sånt kan vara.

Jag försöker vara trevlig och slingra mig ur allt så smidigt som möjligt halva kvällen tills jag och en annan från min teater bestämmer oss för att hångla.. Denna andra var en tjej. Det är en mils-vid skillnad mellan att kyssa en tjej och en kille. Vanligtvis så kan jag kyssa folk just for fun, men när man kysser en kille så ligger det nästan alltid en underton av något mer i bakgrunden. Att kyssen kommer leda till det ena och senare till det andra.. När man kysser en tjej så är det mycket sällan det ligger någon som helst underton i det hela. Alltså, jag och sara hånglade för skojs skull... mest för att reta min roomie som vill ligga med både mig och henne. Men! jag hittade min väg ut ur hela awkward situationen.. .Kunde bara hålla mig i närheten av sara och säga att jag var her girl for the night med lite skämtsam ton =) awesome!
btw så är det sjukt vad uppmärksamhet två hånglande tjejjer kan ge upphov till... I lilla svea är det inget nytt eller konstigt... nu kom folk fram och frågade om det var sant som de hört; att jag hånglat med en tjej... weeeird. Om man är två tjejjer och vill winga här så har man piece of cake... en öppnar ett set... den andra kommer in och hånglar upp den första som sen säger, hi have you met my friend?

lol,...

gjorde ett misslyckat försök att ta kort på min outfit med hjälp av webcamen... (någon har snott min kamera-laddare)
den enda bilden som blev någorlunda tydlig innan jag gav upp var på min rumpa... :

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0