Apparantly I'm Awesome!

tenta i sexualitet idag... gick helt ok.. skönt att den första delen av kursen är över.. den gjorde mig illa till mods. Det var basic stuff som graviditet och grejjer. Och jävlar; jag har en biologisk klocka... och den freaks me out när den gör sig påmind... Jag tycker generellt sett att bäbisar är läskiga saker..  Jag tycker fortfarande att de är läskiga och jag vill inte ha en.  Men trots det så får jag ibland en sån där "naaaaw vad söt" känsla.. jag vill hålla i en och känna bäbisdoften... gaaah!
det är en sak att få en känsla jag vill inte, det är obehagligt men att komma över den för att målet är något man vill ha.. en helt annan känsla att få en jag vill-känsla när man blir helt förskräckt av målet..


Oh well .. graviditets och bäbisdelen av kursen är över...

träffade några vänner på campus, och i det underbara vädret satt vi ute i linne och njöt i solen... heeelt underbart.. Pratade med någon random dude som verkade helt normal tills han sagt att jag var awesome en sisådär 20 gånger.. Awekward!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0