Dinah Shore!

För er som inte vet så är dinah shore världens största lesbiska party.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig men när vi anländer till det första poolpartyt på fredagen så är det jag ser en stor pool omringad av tjejjer, tjejjer och åter tjejjer.

några killar cirkulerade runt mest för att se vad som pågick..

Vi minglade, försökte skaffa en solbränna och badade i poolen... Träffar några sköna tjejjer och hamnar senare på deras hotellrum för efterfest... hela hotellet partar och tjejjer springer runt och halvt har sex lite överallt. Och det mina vänner är ungefär hela summan av helgen...

Jag höll på att bli nerslagen av en butch för att jag snackade lite för mycket med vad jag trodde var hennes flickvän... flickan och jag snackade för jag gav henne en massage och hon gjorde någon "healing" joks på mig... otroligt avslappnande även om jag inte vet vad mer det var för något... iaf så kommer butchen förbi flera gånger och tigger kyssar... efter att ha gett henne några blir flickan irrriterad och säger åt henne att dra... jag drar slutsatsen att de är tillsammans efter att butchen har varit MINDRE trevlig mot mig... Men! innan helgen var slut så får jag reda på att flickan var gift med en kille... fick dock ingen riktig koll på vad han tyckte om henne strulandes runt med butchen... men det verkar som att de flesta män inte bryr sig om deras bisexuella fruar leker med andra tjejjer. =)

Vi hänger även en del med några australienskor som inte fattar vad som är felet på folk när det inte går att få tag på e... jag är dock ganska glad över att det inte fanns då jag inte var så sugen på att ta hand om ett gäng tjejjer när de avtänder..

allt som allt klarade vi oss utan skandaler... eller.. hmm... ska man säga klarade oss utan? dunno if that's a good thing..
mitt i lördagsnatten bär det dock av till los angeles airport för hemfärd.... Och sorry min kära klubb promotor... även om jag var i la så kunde jag inte gå på något av alla dessa celeb praties... too bad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0