wieeeee!

Har inte skrivit på ett tag. ..

Var iväg igår och skulle pierca tungan. Något av det uddaste jag varit med om. Först skulle en kille märka min tunga och förbereda för piercaren som kom senare. Känns ungefär som att vara hos tandläkaren. Tills han tar tag i min tunga, drar, och säger hmm.. I think your tongue might be to short honey... WHAT? har velat göra det här sen jag var sexton.
 "well yeah, the piercer must take a look at it, we won't do it if we think you'll get problems from it"
 Piercaren kommer in, lång kille med örsnibbar uttäjnda och stora som elefantöron. I övrigt var han en nåldyna. Även ha tar tag i min tunga och jag försöker slappna av, sträcka ut den och låta bli att dregla på samma gång. efter ganska mkt hmm-ande säger han "i'll do it without the clip", tar fram en nål, jag hinner knappt säga oh, no.. (fick lite smått panik å ville förbereda mig) "take a deep breath and hold still". Helt plötslig har jag en nål genom tungan. Det gör inte ont utan känns bara lite konstig, som att något drar i tungan men det drar från mitten någonstans... Innan jag vet vad som hänt är en stav ditsatt och kulorna fastskruvade =D Gissa vem som är glad =)

haha..  jag kommer vänta ett tag med mina nyttiga planer. Nu har jag världens bästa ursäkt att leva på glass de närmsta dagarna =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är cool. Bilder, pronto!

2008-09-06 @ 11:57:49
Postat av: Anonym

Ajuste, det där va jag. Älskar dig! Puss, storastor

2008-09-06 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0