When in doubt, write in your blog.

Har nu kommit hem efter en otrolig vecka. LA-Madison. 6 dagar 2600 miles.

Klockan är halv fyra lokal tid och convention för min org. BVO har startat och jag har partat med dem hela natten... För att inte tala om men gänget på tolv pers som jag har partat med hela veckan...

Sliten är vad man kan kalla mig. Och det här inlägget kommer inte bli det längsta. Mer för att säga.. Hey, I'm alive =) Och att update kommer...

Jag kommer försöka lägga in ett inlägg för varje dag på resan. Har bara så mycket att smälta. Men my life kommer bjuda på historien om Flames, Hot tub / apron girls. Buckle up in guys vs. gals. mm... ska inte avslöja alla godbitar ännu =)

Kan bara avsluta med att jag har blivit adopterad av en familj som består av ett gäng galna människor som aldrig växer upp.
Love you all... and please wish me luck that I'll survive this weekend untill convention ends =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0