tränings dagbok

Joggade idag igen.. en kortis.. 15 min.. varav jag gick ca 5.. konstigt nog så kände jag inte av astman särskilt mkt men däremot mina trasiga knän... shit vad jag gnäller =P

matchen i lördags var nästan som en workout den med :P

fuskade å tog en cigg igår kväll. Annars så är snuset slut och jag planerar att inte inta något mer nikotin den närmsta månaden... får se hur det går.
Jag har aldrig sett mig själv som en rökare. Men jag insåg nu när jag kände hur god den där ciggen var att det har gått liite för långt med för mycket cigg och snus.

Gick med i seglarklubben idag =) så där kommer jag få träning av segling och windsurfing som jag planerar att lära mig =)

so long for tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0