Nevada-Colorado Day 4

En resa som var ganska beige... eller hm...
Vi korde hela dagen... timme efter timme rakt fram... sag vilda hastar i nevada och akte forbi en massa sma byar som forsokte marknadsfora sig sjalva med "alien" - nagonting... typ "alien jam!!! Pure honey" hem... hur gar det till ?

Denna dag var aven dagen for shows... det som paborjades dagen innan nadde sin perfektion under dag 4.... mer naked... fotter ut genom fonstren pa sidorna.... foam-show.. you name it... crazy crazy...

efter halva vagen bestammer vi oss for att dela upp os i en tjej-bil och i en kill-bil.... Sandra och Fred har haft en del vibbar under resan och vi far nu reda pa att Fred got a happy time... at least.. hand och mun tydligen... fuck I'm glad att jag inte trodde att det fanns plats att sova dar de sov.... och mina sangklader kunder jag glomma for resten av resan... kemtvatt tack ...

Vi stannar mitt i natten mitt i ingenstans... ska sova och gar da over till killarnas RV.... dar jag finner halva gruppen sittandes helt nakna med sakerhetsbaltena pa och spelar kort.. (vi har nu statt stilla i en timme)... Hur detta hande har ingen nagot bra svar pa.... de spelade inte ens kladpoker... overdriven konsumption av sprit ar det svar vi fick...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0