Los Angeles, Colorado. Day 1

Landar mitt på dagen i LA, letar reda på min väska och ska ge mig av för att hitta parkeringsplatsen för husbilar som skulle ligga nära flygplatsen. Får dock veta att man inte kan gå dit, 15 minuters promenad, jovisst.,, Men i LA kan man inte gå, tekniskt omöjligt med inga gångbanor och tung trafik,. I alla fall där,

Tar en svindyr taxiresa för 17 bucks. gaaah,.!

Kommer efter lite om oc men till stranden. Tar det lugnt softar, promenerar och pratar med en massa människor so går förbi.
Sitter och snackar med Ray, en 45 årig mexikan i nästan 2 timmar, Sjukt trevlig =)

De första vikingarna Tim Jonna och Annelie (inte deras riktiga namn) anländer med de två husbilarna ca två timmar senare än planerat, Resten kommer timmen efter dem. Fredag natten var lugn, middag på en lite restaurang, och trevligt umgänge.

relativt lugnt och trevligt....  Och det var sista gången något var det... inte hade jag någon aning om vad som väntade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0