dog, festat och slappat

jag dog. H tog med mig på ett träningspass... mina ben dog, min rumpa dog, min mage dog, min armar... ja.. de dog också. Fan vad det var niiiice! såå sjukt jävlarns bra. loved it. nu har jag haft träningsvärk i 2 dagar =)

party igår - hela dagen. Fotbollsmatch, och som förra gången började festandet redan innan 10. Sen var det hem å fixa för på kvällen hade vi ett trafficlight-party in the viking house.
ett trasigt stoppljus... så rött var inte bland de valbara färgerna. sen omsider började folk strömma in och vi hade en härlig fest.

jag shockade nog en italienare ganska duktigt genom att vara öppen å prata sex... han fnissade som en femåring... hela tiden... chode... gick därifrån ganska snart.. hängde med lite trevliga tjejjer och hade a great time.. Jag fuskade och blev lite full också fast jag inte borde dricka med min piercing.

Kvällen slutade med glory-times för M, ena huskompisen.. vilket var bra.. kanske han är lite gladare ett tag

det var också lite drama här i huset.. H, har en pojkvän, men har också klickat väldigt bra med O. För bra om man ska dra lite slutsatser från vad som hände inpå småtimmarna... För vilka var det som stod å hånglade i ett hörn om inte H och O?
undrar hur det ska sluta...

Jag då... I went to my room and fucked myself.

dagen har sedan varit segande mest... är trött och lam.. så otroligt otaggad... men men... Måste ta å hjälpa gänget städa efter gårdagen nu´...

Kommentarer
Postat av: Tjomme

Haha, jag har aldrig förstått grejen med fnissande killar, men lite gulligt är det ändå! :)

2008-09-08 @ 00:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0