afro-americans has a thing for gingers

Idag har varit helt sjuuukt varmt.. oh shit..,. jag skrev inte det där just... jag börjar låta som en finne-.-- gaaah

nåja... det har varit sjuuukt varmt... har varit död på mitt rum större delen av dagen..  men runt fem så drog jag å Otto en av mina roomates till en barbecue i andra änden på stan... Softade å spelade frisbee...

På vägen hem (otto skulle spela tennis med en kompis) så rullar en stor svart bil upp bredvid mig, R'n B dånar först men musiken sänks och en afro-amerikan frågar vad jag gör med den gamla cykeln? (cykeln jag lånat från huset är gammal, vinglig och allmänt skruttig) Why don't you get into the car instead? ;)

Heh.. skulle inte tro det va? jag ler å säger något i stil med tack, jag vet the bike is crap but it is not mine so I can't just leave it....
han säger något mer som jag inte hör vad det är å drar sen vidare...

alltså... sånt här händer typ aldrig i sverige...

som att en kille helt randomly erbjuder sig att ta med mig biking för att visa mig området..

Alla är så sjukt sociala och övertrevliga. Men lite läskigt är det då man inte vet vem man kan lita på och framförallt är jag så ovan vid att bli öppnad hela tiden att jag inte kan övgöra om de raggar eller bara är trevliga.. One thing is sure. Om man vill bli av med aproach anxiety. This is the place =P

när jag kom hem fick jag veta att alla afro-americans has a thing for redheads... Hella en roomate hade sin syster på besök. En rödtott som jag... å alla african americans loved her...  tydligen gäller det fortfarande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0