Vart tog den vägen?

Ok... jag går helt ovetandes påväg till mitt första prov... käkar på en muffin som var min lunch.... Följd av stress coh vetskapen att jag skulle behöva sockret... För hade jag pluggat? neepp... skulle inte tro det... Jag försökte plugga med hmm... vad ska jag kalla honom ? .... det som kommer upp i mitt huvud är Söt...( i know... lånat smeknamn. ;) men det passar honom så sjuukt bra)  för han är verkligen Söt. Nästan som en docka. Ansiktsdrag som är overkligt nära perfektion.

Som sagt... vi försökte plugga... men vi kollade in vinterstövlar och väskor på nätet istället.. .... lite plugg... sen anslöt sig fler personen och vi det blev mer fest än studiesession...

Som sagt.. där stressar jag då jag hör -Ottilia!!!! Det är draken som jag träffade dagen innan som ropar (draken för att någon kallade henne det någon gång... inte för att hon är särskilt hemsk)... eller hmm.. hemsk är hon ibland,... när hon ska ragga på mig... försöker spinna som en katt och säger miiii aaooo...  Inte för att jag har något emot tjejjer, jag har till och med hånglat med ett par stycken för skojs skull... men draken... not my type.. som tur är så raggar hon bara på mig när hon är full..

Där står jag nu och ska vara trevlig... när jag upptäcker att kulan från min tungpiercing rullar runt lös under min tunga... Shit...  tur att jag hittade den innan jag svalde den, tänker jag... fyller in draken i vad som hänt, vänder mig om och ska skruva tillbaka kulan..
Trodde jag... Hela piercingen var borta... Jag hade lyckats svälja den utan att märka ett skit.. Turligt nog så hade jag läkstaven med mig i en plastficka... där står jag.. mitt på state street, och försöker stoppa i en piercing i tungan och det omöjliga i att skruva i kulan... Draken försöker följa efter mig och kolla.. men jag misslyckas hela tiden och skyndar in i närmsta skolbyggnad för att hitta en spegel...

Kommer precis i tid till tentan som jag skrev ett c på...´dåligt,.,,, men ok ändå.. hehe,,, skadeglad då rumskompisen failade (moahhahaha)

annars... har precis kollat klart på debatten... Go obama!!

har också fått igång nya datorn =) liten och söt ... I loooooove it!!!

trött nu... sova snart =) ska jobba med min monolog i teaterkursen imorgon... scary like hell... men sjukt roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0