Söt, one of a kind

Min kära vän Söt som jag kallar honom... Är helt amazing. Han hade choir concert igår så jag och två polare gick dit...

Helt amazing. Så otroligt vackert. Var flera körer som uppträdde och jag var helt förstummad...  Efter att Söts kör sjungit klart kommer han och sätter sig hos oss... men bara för en kort stund. På raden framför hade ett gäng satt sig men efter ett tag gick alla utom en snygg kille. Söt säger, should I go and sit with him? Väntar inte på svar utan smiter direkt ner till killen, säger Hi, I'm Söt, nice to meet you.. whats your name?.. Sedan ignorerar han killen totalt och fokuserar på framträdandet i några minuter... ser killen snegla på honom ur ögonvrån,, vet att han har honom hookad.. och börjar snacka.. När vi föreställningen slutat 10 min senare och vi ska gå, säger han hejdå, efter att ha fått namn och efternamn nedskrivet och sagt att han ska adda på facebook...  Killen därav gick han inte så fort fram... men killen sneglade efter honom flera gånger när vi gick därifrån.....

utanför biblioteket 10 minuter senare... en snygg kille går förbi... Söt ber om en penna och en bit papper... kraffsar ned sitt nummer, springer efter killen och ger honom det..  Killen reagerade lite tjurigt, han var uppenbarligen inte gay.. Söts reaktion: oh, man.,.. he should be flattered that a really hot gay-guy hits on him, he should take that as a compliment.

helt rätt i mina ögon... nu har jag inte varit så glad när en bi-tjej har raggat på mig.. men hon var inte en het bi-tjej... om så vore så hade jag iaf varit smickrad..

Söts raggningsteknik är väldigt forward... men även avlsappnad då han inte är påstridig.. Han lämnar ut sitt nummer.. Kanske fel enligt vissa eftersom han inte har någon kontroll själv. Dock har han tydligt visat intresse utan att tränga sig på. Och de som är intresserade kommer ringa upp. -han behöver inte slösa tid på sånt som inte kommer ge något. Och med andelen människor han går fram till så får han en hel del napp...

Hans sätt att ragga tror jag går att "översätta" till tjejjer som ska ragga på killar. Killar gillar generellt att vara "in charge" eller iaf tro att de är det. och att gå fram, vara trevlig ge sitt nummer och sedan gå, visar även att man är intresserad men inte needy... Det han säger med sitt agerande är hej, jag tycker du verkar vara intressant... därför får du gärna ringa mig.. men om du inte gör det så bryr jag mig inte så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0