Homecoming

firade homecoming på att äkta amerikanskt sätt. Festa!
 fredag  och lördag var party på schemat.. dock var lördagen roligast =)

den startade med mig, E från chicago, Tamika kompis till E's bror, och N. Alla vaknade hos N och drog sedan iväg för brunch med massa sex-snack och efterföljand tur till en sex-shop.. jag helt seriöst älskar sex-shops. de har coolaste personalen nånsin... och de roligaste attiraljerna.. Vi diskuterar E's problem med hennes kille och faktumet att de bara har sex 2 ggr i veckan... hur ska hon göra för att få sex lite oftare? nån som har ett tips?

N kom fram till att vi har ett väldigt bra inflytande på henne... och jag och Tamika diskuterade hur hon lyckades leva utan sex i över ett år som bot för hennes addiction..

Sen bar det av till lite olika fester för att senare hem till Viking house för ett sauna party. helt underbart..  smockat med folk, bastu och galenheter..
Jag och N dansade på bordet i köket. Det drogs hejdlöst många bodyshots. Och Söt showed up utklädd till Marilyn Monroe då han kom från ett maskerad-party. Har aldrig sett en sötare Marilyn =)

N totalt ägde alla och har nu skaffat sig ännu en svans,,,, shit.. den tjejjen börjar bli riktigt farlig
och jag kom fram till att jag var i samma state som milfen jag träffade tidigare i år.. Damm.. hade en av de egotoppar jag får ibland när jag helt enkelt är bäst... risk för att bli lite dryg emellanåt för att jag i min värld är så perfekt man kan bli... men jag ansåg att omgivningen fick leva med det för kvällen och av någon anledning så älskade alla mig förutom vissa tjejjer ... hmm.. det är få tjejjer som jag verlkigen går bra ihop med har jag märkt...  wonder why,...

btw så har jag fått min första roll =D  i en scen i och för sig..  :) men ändå... fett coolt!

Kommentarer
Postat av: Stora stor

Men du går bra ihop med mig! (tur det, annars skulle det inte vara ås kul att vara gifta)



( :



Grattis till rollen! Vad ska du spela? Är det Hamlet grejjen?

2 ggr i veckan... shit. Stackars. Säg åt henne att hoppa på honom. Fast det kanske inte är så kul i längden.. I'll think about it though. Puss på dig love!

2008-10-28 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0