biatch

Thats me... or... I feel I'm going there... don laajk

okies... pa en tiominuterspromenad approachar 6 olika manniskor mig. Alla av det motsatta konet. De sager allt mellan hi! Heeeey baby! till "you got nice legs lady"... Det har hander inte varje dag. (d.v.s. inte de dagar jag lider av somnbrist och ser ut som nagot som katten slapat hem) Men idag rakade jag ha pa mig lite smink, utslappt har och kjol. Jag hatar egentligen att vara den dar bitchiga personen som ignorerar folk. Som dissar utan att ge personen en chans. Eller som dissar pa ett otrevligt satt.

Alltsa.. dissa kommer jag ju gora anda... men det ar skillnad pa att saga hej, du ar trevlig men jag har pojkvan an att bara ignorera. Dock ar det sa att pratar man med nagon har sa blir det latt 5 minuter. Idag hade det varit 30 minuter extra pa en tiominuterspromenad. Sorry men jag ahr inte tid att vara trevlig nar det ar sa maaanga!! Jag har verkligen hamnat i en situation jag aldrig trodde jag skulle behova hantera.  Sa hur dissar man utan att vara otrevlig, och utan att spendera 5 min pa att prata om ditt och datt och saga joo.... vi kan vara vanner.. neej det finns ingen chans.. som det ar nu sager jag hej tillbaka men fortsatter ga... typ..

nagon som har nagot forslag? maybe?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeah, I do. När jag var ute och reste brukade jag sakna ner, le säga hej men sen svara trevligt utan att låta det gå för långt. För let's face it, folk som kommer fram till dig på gatan må vara jättetrevliga men man kan inte bli bundis med alla. Svarar man någonting lite halvcharmigt på vad det nu må vara dom säger men fortsätter gå och ler så är det ett trevligt sätt att säga "jättesmickrad men nej tack" typ.



That's what I did. You're always going to get the odd idiot som tycker att du är en jerk, men dom flesta funkade det bra på. Ibland kan man till och med svara flörtigt tillbaka men låta ironin skina igenom och dom fattar ändå.



Nu ska jag sluta. Men hoppas att det löser sig. Förstår att det inte är lätt att vara så het. ( : and you're not a biatch.

Pussa

2008-10-10 @ 09:00:02
Postat av: Stora stor

sakta ner, inte sakna. ( :

2008-10-10 @ 09:01:22
Postat av: Ottilia

haha you are to... hot and not a bitch that is ;) love you hun!

2008-10-10 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0