ajajajaaaaaaj!!!

Okies.. fest igår... skulle först på en tjejmiddag och lyckades vricka foten ordentligt genom att "missa" en trottoarkant i mina snygga stövletter med lite klack.... och är det något som inte är bra att vricka fötterna i så är det klackar... not good..

Så när jag i princip hoppar som en skadeskuten kråka på väg mot restaurangen så ropar någon "miss, excuse me miss" irriterad vänder jag mig om och säger yeah? "you have a very nice skirt miss" säger ett stackars fyllo som sakta vinglar mot mig... MYCKET irriterad väser jag thank you och hoppar fortast möjligt därifrån.

Middagen var trevlig.. pratar en del med en holländsk tjej som är 187. Fitta! jag har kommit fram till att jag iinte gillar när tjejjer är längre än mig... Det är fel, fel fel! Det passar inte in i min värld. Med mina 181 har det sällan hänt att någon tjej faktiskt är längre än mig. oh well. Jag får helt enkelt börja ha klackar oftare =) and btw... heels are hot!!

Resten av kvällen blir hyffsat lugn... ont i foten och trött.... nu blir det en powernap och sedan mer party ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0