Snöö!

Första snön föll för några dagar sedan... det var ett riktigt snöfall som vittnade om hur resten av vintern kommer att bli. För tre dagar blev Madison vitt och jag började nynna på julsånger när jag gick till och från campus... lite konstiga blickar genererades då det inte är så vanligt att någon sjunger svenska julsånger på gatorna :P

Hemlängtan efter familj och vänner börjar bli ganska stark emellanåt.. en månad kvar tills jag sitter på ett  plan hem :D har en känsla av att jag inte skulle längta hem lika mycket om jag inte visste att jag kommer tillbaka hit... men jag har ytterligare 4-5 månader här i staterna innan jag kommer hem för än längre tid :)

Har börjat med repetitioner för Hamlet.. sjukt svårt då jag blir nervös av att jobba med så många duktiga... hela gänget är majors i sina sista år och så lilla jag som inte ens pluggat teater i en termin... otroligt osmart att reagera som jag gör eftersom det inte gör något bättre precis.. jobb jobb och ,mer jobb... nästa repetition vill jag kunna fokusera på att agera istället för att snubbla över ord och känna att jag vill be om ursäkt för att jag inte är lika bra som dem...

Helgen är det party och intervjuer för nya vikingar.... jag hoppas och håller tummarna för att mina vänner går vidare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0