Break down

det händer ibland. och det är inte kul.

man är vettig,,, man vet vad som händer,. man vet att det är hormoner... eller något annat. för att fatta det kort,, man vet att det inte är något viktigt.

ändå så hamnar man i läget där systemet hänger sig och ingenting vill funka... då sätter man sig som nu, och försöker klura ut vad det är,,, hormoner ? nja... pmsade förra veckan.. så jag borde inte pmsa någe mer på ett tag.. vad kan det då vara... stress`? med två sidor kvar att skriva, ett prov att plugga till, en 4 minuter lång dialog att lära sig, en ännu längre dialog att lära sig, ett tal på 8 minuter att efterforska, skriva och lära sig, en massa mail och grejs som jag måste författa och skicka... ja.. det kan nog vara lite stress... som jag just nu hanterar på bästa möjliga sätt... genom att inte göra något :)

vad kan det mer vara? sexuell frustration... en av mina kära vänner började snacka om hur jobbigt det var att vara kåt.. ja... det var ju snällt av henne... då påminde ju hon mig om att jag också var kåt... har jobbat bäst jag kan med att undertrycka de känslorna men det tar ett tag innan man får kroppen att fatta att det inte är värt att lägga ned energi på sådana behov just nu..

vad mer ? hemlängtan... har börjat sakna familjen otroligt mycket.. och ser framemot att komma hem över julen :) saknar även min havregrynsgröt och äppelmos vän... shit.. alltförlängesedan vi hade en allnighter som faktiskt avslutades på det ultimata sättet :)

hmm.. oh well.. rensat tankarna.. alltid något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0