Bloopers efterlyses!!

jag har startad ett litet projekt och efterlyser nu sex-bloopers... Historier om när det hela gick lite snett... slutade på ett konstigt sett... blev pinsamt.. en förälder walks in on you... etc..

jag vill veta storyn... varför det blev som det blev... hur det kändes.. hur hanterade du situationen? vad hände efteråt? något du lärde dig av episoden? är det något du delar med dig av och skrattar åt med polarna eller är det en djupt begravd hemlighet?

även övriga sexhemligheter är välkommna... brukar du ljuga om hur många du har varit med? när du förlorade oskulden etc?

alla svar och anekdoter är välkommna.

Du kan anitngen maila: [email protected] eller svara anonymt genom att kommentera via bloggen.

oavsett hur du väljer att svara är jag otroligt tacksam... och kommer hantera alla svar med största sekretess. I mitt projekt planerar jag att sammanställa anekdoterna och kan komma att återge delar av dem eller hela anekdoter. Jag förbehåller mig att redigera texten och kommer hålla alla källor hemliga om det inte uttrycks en uttalad önskan att bli omnämd.

Kommentarer
Postat av: Hoppsan

Första gången jag skulle ha sex med en tjej var mycket välplanerad, hon visste att jag var oskuld och hon var erfaren, men vi hade pratat om det och det var lugnt. Så låg vi där, vi hånglade och jag slickade henne, så långt allt väl. Så drog hon upp mitt huvud och visade att nu var det dags. Vi hånglade och jag skulle köra in den, kände mig för och tänkte att nu, där, sådärja. Så stoppar hon mig och säger med ett flin:



"Nej, det där är min röv...."



Med lite distans är det stor humor, då var det väl rätt pinsamt...



2008-11-13 @ 20:49:44
Postat av: Ottilia

kan förstå att det inte var roligaste i stunden :) tack för berättelsen!

2008-11-13 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0