blääää

är fortfarande sjuk... var tvungen att hålla en aerobics presentation idag,,, inte skoj.. trodde jag skulle svimma..

sen missar jag nästan nästa lektion... för jag hade glömt kortet för att skriva ut saker på bibblan... vilket jag var tvungen att ha,,, så jag går hem för att hämtar det.. jobbar lite på talet jag skulle lämna in och fastnar i en trevlig konversation på msn som vanligt.

missar nästan bussen... men hinner precis med den...

Har även haft repetitioner för hamlet... showen går nästa vecka och jag freakar ur gaaaah!

thanksgiving att se framemot =D nååde mitt huvud om det inte är funktionellt på torsdag... :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

lauging out loud

2008-11-26 @ 03:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0