snö,slask,sova,sakna;skriva

Det snöar, och det snöar. Massor. Men det blir slask av det också. Halva byxbenen blir blöta, mössan blir blöt och man lämnar efter sig snöklumpar som smälter och gör golvet blött.

Sov 11 timmar eller nåt inatt. Drömde om att min mamma skulle klippa håret och detvar blont och rosa med brun utväxt.. hon jag och frissören koom fram til att färgerna var riktigt fina och att hon skulle ha kvar kombinationen fast lite kortare... sen började frisören klippa det så det blev ungefär 2 cm långt... Riktigt konstigt..


Jobbar för fullt med min scen, både den i teaterklassen där jag är en fru som mördat sin man och hamlet grejjen där jag är en budbärare.. Nervositeten byggs upp.. dress rehearsal ikväll och performance imorgon... I will die!! :P

Jobbar även för fullt med min short story Virginia som inte riktigt vill come together... den ska lämnas in om en vecka..

I övrigt så räknar jag dagarna... nu är det arton stycken kvar tills jag åker hem. På ett sätt är jag glad över att jag har fullt upp framöver... det ger en illusion av att tiden går fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0