shit! jag blev t.o.m. bakis... i typ 30 min

And yes; that is an achievement.

Idag var 4e gången jag någonsin varit bakis. Blir generellt sett aldrig bakis annars... =) anledningen denna gång?

Fredagen kom Emily hit från chicago. Hon supportar mig genom att titta på min teater och sen går vi ut. Delar på en vinpava och börjar spana in killar och eye-fuck a dem. Tog inte lång stund förrän ett gäng kom och slog sig ned. Jag försökte övertyga dem att jag var från den svenska maffian och att jag var här för att infiltrera den amerikanska... hmm.. det gick inte så bra.. .men kul var det.,. Vi jämförde även bästa raggnings-stirrningen... och jag tror jag vann med min coola skelande look. :P eller inte... men det är kul att skela jättemycket när man "spanar in" folk... de blir så obekväma av det =)

konstigt nog så spenderar killarna lite över en timme med att prata med oss.. en verkar genuint intresserad av Emily men när hans kompisar säger att de ska dra vidare så ber han inte om hennes nummer... shame.. jag sade att hon skulle varit lite mer flirtig och kanske även frågat efter honoms... men men.. strunt samma =) vi drar sedan hem för att vi hade en lång lördag framför oss..

Lördagen intervjuade vi folk en andra gång för att kunna välja 4 nya stipendiater. Det tog lång tid men efter mycket övervägande så hittade vi två tjejjer och två killar som ska få åka till norge och danmark i sommar. Formal dinner följde med massa vin och akvavit. Jag blir av någon konstig anledning duktigt full på ett halvt glas vin och en akvavit.. och då hade jag dessutom ännu ett glas vin som väntade... vad gör man? fortsätter sedan till en bar och intriger a la vikinga spirit startar... en kille som råraggat på en annan tjej börjar stöta lite lätt på mig för att göra tjejjen avis.. 
Emily gör slag i saken och berättar för hennes crush när han har problem med en tjej att han är en av de mest fantastiska personerna hon känner och att han alltid har fått henne att känna sig lite nervös i hans närhet och att hon inte tycker han ska slösa sin tid på någon som inte får honom att känna så varje dag... eller nåt liknande... hon ger intryck av att vara väldigt självsäker så han blev otroligt förvånad... dock genererade det i ett gulligt sms idag och jag tycker om att inbilla mig att jag hade en del i att hon vågade vara upfront med honom... =)
I övrigt så hade vi massa kul... kvällen är lite av en dimma... fick ett nummer av någon som tydligen var xxx dope.. tror verkligen att jag borde ringa ... eller inte... han försökte även locka hem mig genom att fråga om vi ville följa med och röka... nepp!!! skulle inte tro det..

Efterfest in tha viking house... med folk som sov idiverse sängar...  =)  vaknar idag... kollar på young ppl fucking och jag, Em och otto skrattar som idioter =)
Och jag var faktiskt typ bakis i en halvtimme... weeird!

Sen har jag pluggat lite,.. och ska ut i natt med söt och gänget.. saknat dem otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0