Schools Out

Skolan är klar. Har två finals kvar innan allt är helt klaffat och klart.

Något som jag verkligen inte kommer sakna är duscharna på gymmet =) helt omöjligt att reglera styrkan,.. och det är inte en för svag stråle som är problemet som det brukar vara.. nej.. vattenstrålen är så jävla hård att det gör ont och man måste skydda tuttarna för det gör för onte annars... noot niice! Så det är en sak jag INTE kommer att sakna

Kommer sakna teaterklassen dock. =) Ett A+ var ju inte heller helt fel att få genom att bara ha kul :P ok. .en del jobb men sjukt rewarding.

shit.. det var något jag tänkte på förut.. som jag skulle skriva... men jag kan för mitt liv inte komma på vad just nu..
Igår var det sauna party... jag och nicole var lagom tråkiga och käkade glass och pluggade.. vi var även med och festade men struntade i bastun.,.. dock fick vi ofrivilligt se tillräckligt med håriga rumpor för några år framåt...

Dagen har spenderats med att städa upp efter festen igår.. och julshoppa.. Vet ni det där jobbiga när man har tänkt ut världens bästa present, och sen går personen och förstör hela iden genom att skaffa det själv? När dessutom alternativ nr 2 på listan inte fungerar eftersom det inte står att finna.. ja.. då är man inte glad..

2 julklappar kvar.. then I'm all set.

blablabla... jag har tittat på pride and prejudice alldeles för många gånger för att det ska vara vettigt. Kan filmen nästan utantill... varför gillar jag den så mycket ? kan man ju fråga sig. I loved the book as well... en liten del av mig vill nog leva i den tiden när de hade så underbara kläder.. =D

nehepp.. försöker komma på vad det var jag hade på hjärtat men lyckas inte.. så jag rantar vidare:

Det är nu 8 dagar tills jag sätter mig på ett flyg som ska ta mig till heathrow och sedan vidare till arlanda. Jag längtar och saknar alla därhemma.
Stora stora: Längtar efter långa stunder med havregrynsgröt, äppelmos och det prat som hör till.
Ritva: Ja! ska det tofflas så ska det tofflas i par. kommer kännas konstigt när du inte bor 200 meter från mig.
Lillstrumpa: Den bästa immitationen av en t-rex. de varmaste kramarna. Bästa filmbuddy
Kussarna: Saknar att försöka fördriva tid när det ska pratas om blommor och gardiner.. snart är vi allihopa i varsitt hörn av världen
Mamms och papps.. behöver jag säga något?
Love: We melt time into nothing but different shades of the sky.
 När man lägger sista biten av ett pussel kan ingen se att den just lagts dit. På samma sätt känns det som du alltid varit en del av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0