oskyldighet = attraktion.. hur gör man då?

Om nu oskyldighet är en del av attraktion.. hur gör man då? om man samtidigt i Lolita-anda ska vara sexuell?

Att vara oskylig är också att vara någon som triggar en önskan att ta hand om och beskydda. Att vara oskyldig är nästan som att vara ett barn.
Att vara blåögd är även det en del av oskyldighet... Förut trodde jag att faktumet att jag inte fattade om en kille raggade på mig var en barriär då det tog åratal innan jag såg ioi's. Men faktum är att det är en komponent av oskyldighet. Att öppet spela på sin sexualitet och attraktivitet är oftast oattraktivt då det uppfattas som, och ofta är, bekräftelse-sökande.

Kroppspråk som stärker bilden av oskyldighet är t.ex. att titta under lugg... skruva sig lätt, som ett barn som inte kan sitta still, om man blir betraktad. Spontana kramar.
Att låta sig bli exalterad över en bra låt eller ett roligt samtalsämne.
att titta, möta en blick, sedan titta bort för att snabbt titta tillbaka igen. Signalerar lätt blyghet som också det är förknippat med oskyldighet...
"flickiga" outfits är också något som förstärker bilden av oskyldighet... hörde jag school-girl?

Det är ingen nyhet varför Elin Grindemyr lyckats så bra. Hennes sexiga kropp i kombination med ett oskyldigt ansikte. Även Jenna Jameson fick ofta frågan om hon var tillräckligt gammal för att hon kunde jobba lagligt när hon började som strippa.
Elin Grindemyr:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0