lets get some boys

lördagen var utgång i madison. Emily och jag var in team Emily och planen var att vi skulle hitta boys som kunde boosta Emilys självförtroende och kanske dra hem..

Flum hela dagen, inspirerade av Kelly. "i'm gonna get what I want" se nedan :P

Vi drog först till pete och hade en liten halvdan start när det spelades beerpong. Men vi bestämde oss för att do what we want så när de andra var sega drog vi vidare till the crave... Dance-game ftw =) båda två blev inspanade av halva stället var =)

Em spanade in en söt kille, men hon vågade inte gå fram och snacka med honom och jag var ganska säker på att han spanade in mig så jag ville inte öppna åt henne då hon tidigare sagt något om "what if everyone hits on you"
 
Efter en massa dansande och pratande med folk hit och dit kände vi att vi båda var mätta på bekräftelse och vi drog hemmåt... Att Em var glad och nöjd och kände sig lite mer attraktiv var för mig otroligt värdefullt. Hon och jag kom verkligen varandra nära under helgen och det finns inget som är bättre än att se en vän bli lite gladare. Ett breakup efter 3,5 år är inte det lättaste att ta sig igenom... Men det ser bättre ut =) och vi hade bästa förberedelsen inför kommande helg...  =)

and I give you Kelly, our inspiration for the weekend:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0