just det !!

Kom på vad det var jag skulle säga igår =) En kompis berättade hur han brukade jerk off so I give you:

Till alla er som lite alltför ofta får vända er till Lena Handén för lite private happy moment. Tydligen så kan man om man vill ha lite omväxling sätta sig på handen så att den somnar och voila! det känns som att det är någon annans hand som gör jobbet!!
Om man vill spara tid så kan man ju försöka sova på armen så att den sover när man vaknar ;)

Smart va?



eller har den killen bara haft alledeles för mycket solo tid för sig själv??

Kommentarer
Postat av: Stora stor

Käre du, this is a well known technique. Tror att den kanske kan komma från American Pie, men jag kan inte vara helt säker. Undrar om det funkar lika bra för fina flickor som vi? ( =

2008-12-15 @ 21:17:08
Postat av: Ottilia

haha lol.. jag hade aldrig hört det förut...

hmm.. jag tror dock att fin-motoriken blir ganska dålig... så mjaa... vettefan om det skulle fungera så bra...

=P eller vänta nu... var vi fina flickor eller hur var det ?

2008-12-15 @ 22:01:42
Postat av: Stora stor

Haha.. det va lite i de banorna jag tänkte. Gustav kommer hit och dricker öl och snackar skit på fredag, kan inte du komma också? Usch, jag blir så otolig bara för att jag vet att du kommer i nästa vecka.



oh, jag glömde! I DID IT! Nu vet jag inte om du minns vad jag syftar på, men jag kan i alla fall meddela att jag har återfått viss självsäkerhet i mitt specialområde.



Fins flickor va det va? =P

2008-12-16 @ 13:05:32
Postat av: Ottilia

haha LOL!! You are amazing...



Kommer du ihåg att du lovade mig en kurs va?? :P

2008-12-16 @ 16:16:26
Postat av: Stora stor

Perfekt! Jag som har funderat över vad jag ska ge dig i julklapp. ( :

2008-12-16 @ 21:37:45
Postat av: Jacke

Detta är ju en klassisk teknik som gått från generation till generation. "Främlingen" har den kallats i mina kretsar :)

2008-12-22 @ 01:38:14
Postat av: Erik

Om man råkar vara Bög kan man om man vill ta det ett steg längre, sitta på kuken så den somnar. Så känns det som att runka av någon annan.



<3

2009-01-12 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0