girls night out

ok.. gardagen var insane... pojkarna jag bor med hade tva ganger lovat att kora mig till bussen som skulle ta mig till chicago...  senaste jag fragade var fredag morgon. Men.. kvart i tva nar jag sitter och kakar lunch med en van sa ringer de och sager att de har skaffat en tid pa  sjukhuset kl 2... gaaaaah
bussen gick 2:30 och det var omojligt att fa tag pa en taxi.. sa uppenbarligen missar jag bussen och far vanta tva timmar pa nasta.. blaaaaa!!!!


men! nu ar jag har... har shoppat klader och skor och champagne med varldens basta viking!!! girls night out vantar och vi ska gora lilla naperville en osaker plats for kvallen ;)


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0