varför kjolar inte alltid är en bra ideé å vad man lär sig en natt på statoil

Kjolar är aldrig bra att springa i. - är de snäva kan du inte röra dig, är de så pass korta att du ändå kan röra dig, ja, då åker de upp-alldeles för högt. Är de inte snäva... ja då åker de upp i vilket fall som helst om de inte är jäääätttelååånga,,,, men då snubblar du bara i dem.

Det jag lärde mig igår var att en omlott-kjol är blande det sämsta man ska ha på sig när man springer till bussen.... å alla vet att springa med ena handen hållandes i kjolen ger en ganska kompisk bild,,, för att inte tala om att man inte kan springa ordentligt.... Som tur var så fick min prydhet inte mig att missa bussen utan jag hann precis... Dock upptäckte jag att jag duktigt nog glömt mobilen.. mindre skillat...

jobbet var hyffsat ok.. min käre bag in box vän kom förbi som vanligt men den här gången hann jag föregå honom å säga att bag in box inte var ett alternativ, inte den här kvällen heller... mer cheezy raggförsök råkade jag ut för den här kvällen, vad sägs om "jahaa, då är vi som lammkött för dig.. du gillar lammkött va?", "jag kan betala i natura" det ni, vilka kap va? =p kvart i tre raggen slutar aldrig att förvåna. Ett gäng killar hängde utanför ca en timme. de var för övrig trevliga och inte alltför cheezy... lite besvikna över att svenska tjejjer alltid ska vara såå låånga... "jag har ju ingen chans ju!" mycket besvikna över att jag hade pojkvän, men trevliga.
Det som slog mig efteråt var att jag inte berättade att jag hade pojkvän förrän de frågade och att jag inte gjort det med folk som har raggat på mig. Jag tänkte efter varför så var fallet, för att säga det är ju det snabbaste sättet att dissa någon. Men någonstans så känner jag att den primära orsaken till att jag inte "svarade" på deras raggninsförsök var helt enkelt för att jag inte hade något intresse. Anledningen till bristen på intresse från min sida kan ju sägas i andra hand vara att jag har pojkvän, dock är det inte den primära orsaken. Bristen på intresse är för att fokus för mitt intresse ligger 100% hos min pojkvän och skulle så göra oavsett om vi var tillsammans eller ej. Alltså känns det fel på något sätt att gömma sig bakom "jag har pojkvän och är inte inresserad" när det i själva verket är, "jag är inte intresserad punkt" någon som förstår skillnaden?
på något sätt känns det som att det är värt att poängtera att jag inte är intresserad på grund av det enkla faktumet att jag inte är det... inte på grund av att jag är i ett förhållande och därför följer de regler och normer som gäller där. Liten skillnad kanske eftersom de två nästan går hand i hand. Men det är en skillnad.

Lite kul var det också när an av killarna började nyktra till å skämmas... stackarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0