USA Baby!

Så. Nu är jag i Amerikat. The Amerikat.

Allting är allmänt förvirrat. Jag bor i ett hus med en norska, två finnar och två amerikaner.
Jag har ett rum med en säng som knarrar alldeles för lätt. Kommer bli ett litet problem när kärleken hälsar på. =)
turligt nog (kan man säga så?) så angränsar inte mitt rum till någon annans.

jag har tagit en promenad på morgonen, hittade en liten butik som var full av glass, chips, läsk, godis och diverse bakade saker. Men jag hade tur och hittade lite mjölk (jag älskar mjölk, speciellt tysk, kanske var detta lika gott?) lite mörkt bröd och philadelphiaost. mm jummy! promenerar hem, brer mackor, käkar och dricker mjölk.. blääää!!! den var asäcklig. isch.. bläää usch!
alltså... äcklig, big time,, hur ska jag klara mig utan mjölk?

duschen är för övrigt designad för dvärgar eller eskimåer snarare. För iskall var den också första 15 minutrarna..
Fick en kasse med lite tidningar och lotions från en norska som precis åkt hem... i kassen låg också något inplastat som såg ut som en sån där liten vibrator. halvt dildoformad men så liten att den bara gör nytta som just vibraor... hmm.. vem fan lämnar en sån sak tänkte jag... och så började jag fundera på varför? hon trodde jag skulle behöva den? en hint kanske? hey, I brought my own one =) 
tillslut vann nyfikenheten och jag kollade vad det var... ok. där jag trodde att batteriet skulle sitta, var en mini-tanbdorste och en liten tandkräm =P
hahahaha låååång näsa =)
något som säger att jag har tankarna på en sak? ändå har jag bara varit borta ett dygn =)

puss puss/
 en jetlaggad, trött ottilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0