sista natten på jobbet

satt å skrev på mailen det jag hade tid med under natten de stunder som det var totalt tomt på folk å jag å kollegan inte hade något att göra...

så var det dags igen... sitter nu på jobbet... fyfy på mig... sista natten nu å det är lugnt.. skönt som bara den... gårdagen var seeg seeg seeg.. å sen mega stress... väntade på en vän som skulle ha böcker... å av ngn anledning fungerade inte hemtelefonen bara för att jag glömt mobilen.... allt ska trassla samtidigt.. eller hur? men men,... hann inte med allt riktigt men det viktigaste innan jobbet...

Ännu en natt på statoil, dock var denna särdeles lugnt ovh händelselös... förutom femton minuter innan jag slutade.. då skulle självklart frysen trassla... men men.. kommer iväg ngra minuter sent, sen rally ut till djurgården... shit.. skärpa sig är ett måste annars kommer körkortet ryka alltför snart. 20 minuter dörr till dörr är väl inte det snabbaste... men inte särskilt körkortsvänligt.

skön dag.. softa med film å mys å sen iväg till ssc möte... Var kul att träffa fler folk, och en hel del intressanta diskussioner... varför träffar jag alla dessa sköna softa personer nu när jag ska flytta snart... förnekelse var det.. ja.. just nu lever jag i förnekelse över flytten... Halvt ser jag framemot den, men måste den komma så snart? mycket dravel och lite att säga såhär mitt i natten på statoil...

sista natten.,. å det ville att jag skulle jobba ett 14 timmars pass.. det är sjukt vad lite personal vi har... alltid kris å blir någon sjuk är det megakris... inte bra någonstans... sista natten är också sista natten jag kan ursäkta mit införskaffade sockerberoende, dåliga sömnrytm, dåliga ork och brist på träning... nu ska det bli ändring... en liten mjukstart i tio dagar utan socker och koffein. Sen blir det även rensning från alkohol och stopp på mitt sakta ökande nikotinintag...

hah... händelselös... har precis hjälpte en stackare som fåt i sig föör mycket hasch.. han skakde något otroligt, jag har aldrig sett något liknande, å panikslagen var han... över svimmningskänslan å den otroligt torra känslan i hals och mun... ringde och fick tag på en sjuksjäterska som pratade med honom och sade att vi skulle vänta... fick tag på hans föräldrar som kom och hämtade honom. Visade sig att de var bekanta till familjen.. skönt att veta att han var i goda händer i alla fall...

nu iväg med en kompis å åka budbil ett tag innan jag får skjuts in till stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0