Kåt

Att vara kåt är ett ganska spännande fenomen...

man säger ju att killar i snitt tänker på sex var 20 sekund eller nåt.. Undrar om det har gjorts någon liknande undersökning för tjejjer, är skillnaden stor?

senaste veckorna har varit helt absurda när det kommer till kåthet. FlickanMedInsyn gav mig en hel del tips och sade att jag borde prova the sexual challenge, minst 5 orgasmer om dagen i en vecka... Jag har gjort attempts men aldrig hållit det en vecka i sträck...  ändå har min kropp vaknat till liv och upptäckt att alla de veckor i vintras då jag inte kunde bli kåt hur mycket jag än ville, ja dessa veckor behöver min kropp tydligen ta igen nu... målet är att jag ska försöka lyckas en vecka efter att jag flyttat.. hittils har det varit jobb och annat som kommit ivägen för att jag skulle fixa det... 

värt att nämnas kan ju kanske vara att jag har en totalt gorgeous guy som upptar mina tankar.. kanske kan skylla på honom också...

Ja, vad medför detta nu? koncentrationssvårigheter. Helt absurdt. Jag ser liknelser och kopplingar till sex hela tiden. vilket kan bli lite fel när man sitter å snackar med morsan å man börjar tänka på helt andra saker... inte bra..
Är det såhär det känns att vara pojke i tonåren? Liknar det jag föreställt mig i alla fall. Hur överlever man?

igår var också helt amazing. Typ två meningar, hej, läget? hej, det är bra, sjäv? sen sa vi knappt ett ord till varandra på två timmar.
That is löööööööööv =D


annars då... hittills sockerfri, nästan... gjorde en liten tabbe i förrgår.. råkade glömma att jag skulle sluta med det där :P å att bli fri från kaffe... inte tal om ännu på ett tag...
nåja.. kommer bli många challeges framöver. Upptäckte att jag blivit både tjockare och svagare igår när jag fick låna en kompis häst... Ridbxorna satt tajtare än de gjorde sist, å orken uppe på hästryggen var katastrofal.. Ännu en sak som jag skjuter på tills efter flytten.. kanske blir rena träningdagboken här sen... hmm.. träning å orgasmer kanske... vem vet,,,

nu ska jag ut på äventyr å försöka hitta till fridhemsgatan.. vettefan hur det kommer att gå... Ska ansöka om internationellt krökort så att jag kan spela dum svenska som inte förstår skillnaden mellan miles och km när jag åker fast för fortkörning.
men som sagt... ska försöka gå dit från djurgården... vilket inte är så lätt om man har mitt lokasinne i beaktande =)

wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0